اردیبهشت

سعی کن امروز را هیچگاه از خاطر نبری و آن را همیشه بیاد داشته باشی.

از هیچ کوششی برای اطرافیانت دریغ نداشته باش.

زن و مرد باید همدیگر را بفهمند و به یک تفاهم برسند.

قدر دوستان را بدان زمان در حال گذر است و نگذار که افسوس گذشته را بخوری.

کمی زودتر عجله کن حتما به آنچه که می خواهی دست می یابی

خودم

سلام

میخوام از خودم بنویسم :جاتون خالی این چند ماه خیلی خوش گذشت من با یک دوست خوب آشنا شدم که واسم همه چیز بود باور کنید که تمام آرزوم با او بودن بود خدایش او هیچ وقت واسم کم نذاشت خیلی دوستش داشتم و دارمو خواهم داشت ولی به دلایلی که اصلا مربوط به منو اون نمی شد مجبور شدیم از هم جدا شیم .

از صبح که بیدار شدم هر لحظه منتظر شنیدن خبری ازش بودم .روم نشد خودم بهش زنگ بزنم چون بهش قول دادم که از این به بعد فقط به عنوان خواهر و برادر با هم ارتباط داشته باشیم و اگر پا فراتر بذاریم دیگه ارتباط نداشته باشیم منم چون دوست دارم تا آخر عمرم ازش خبر داشته باشم مجبورم به قولم عمل کنم.

در تمام زندگیم به هیچ کس به اندازه او اعتماد نکردم و می دانم که از این به بعدم به هیچ کس به اندازه او حتی همسر آیندم نمی تونم و نمی خوام اعتماد کنم.

ممنونم از اینکه به درد دل من گوش دادید

دی

تو با انتقادات خود می توانی سازنده باشی.

حقیقت را بجو و آن را بیاب و به هر قیمتی که شد.

راز خوشبختی در تقسیم کردن شادی ها با اعضای خانواده ات است.

بدان که فقط والدین تو می توانند پشیمان تو باشند و تو را در رسیدن به اهدافت تنها نگذارند.

وقتی پاداشی به تو برسد همه خستگی ها از تن تو بیرون می رود.